Get Adobe Flash player
Film DVD

The Good Wife

DVD
The Good Wife In de eerste jaargang van 'The Good Wife' maakten we kennis met Alicia Florrick (Julianna Margulies, voorheen vooral bekend uit 'ER'), een goed geconserveerde fortysomething die haar advocatencarrière jaren geleden heeft opgegeven om voor haar gezin te zorgen, maar weer in haar oude kantoor aan de slag gaat wanneer haar man Peter op

Lees meer..

Sanctuary - seizoen 1

DVD
Sanctuary - seizoen 1 Geen idee waar we het aan te danken hebben, maar het lijkt de laatste jaren wel leuke sciencefictionseries te regenen. Een interessante, zij niet meer zo nieuwe titel in het genre – de serie dateert al van 2008, maar werd nu pas bij ons uitgebracht – is 'Sanctuary', een door enkele 'Stargate'-oudgedienden bedachte reeks die als een

Lees meer..

Boardwalk Empire - Seizoen 1

DVD
Boardwalk Empire - Seizoen 1 Met het door'Sopranos'-veteraan Terence Winter geschreven 'Boardwalk Empire' keert HBO op glorieuze wijze terug naar het soort tv waar de kabelzender ooit zijn naam mee vestigde: groots opgezet, ambitieus drama met een arsenaal geloofwaardige en niet noodzakelijk naar onze sympathie hengelende personages, breed uitwaaierende, complexe

Lees meer..

Deze week exclusief bij Humo: ‘Red Sonja’, de volledige serie voor maar 8,90 euro extra!

DVD
Deze week exclusief bij Humo: ‘Red Sonja’, de volledige serie voor maar 8,90 euro extra! Nu al de aangenaamste verrassing van het tv-seizoen: 'Red Sonja', een unieke tragikomische reeks met Sien Eggers in de hoofdrol.
Ontdek de aktie en bekijk een fragment

Lees meer..

Captain America: The First Avenger

DVD
Captain America: The First Avenger Propaganda: de moffen waren er tijdens de oorlog verdomd goed in, maar de Amerikanen kunnen er toch ook wat van. Zelfs flitsende stripfiguren worden er ingezet om het moreel van de bevolking hoog te houden: de in de Amerikaanse vlag gehulde superheld Captain America, bijvoorbeeld, trok in z'n eentje ten strijde tegen nazi's, Jappen en ander

Lees meer..

Deze week bij Humo: ‘Unforgiven’, van en met Clint Eastwood, voor maar 3,90 euro extra!

DVD
Deze week bij Humo: ‘Unforgiven’, van en met Clint Eastwood, voor maar 3,90 euro extra! Humo neemt u mee naar het land van opvliegend stof en rondwaaiende hooibalen: Kansas, 1880. William Munny, een tot landbouwer omgeturnde premiejager, heeft het moeilijk om de eindjes aan mekaar te knopen en laat zich verleiden om nog één keer de revolver ter hand te nemen...
Ontdek de actie en bekijk de trailer

Lees meer..

Meer artikelen...